lekkere, plantaardige lunch

onlangs zei iemand tegen me; ben je eigenlijk ook nog grafisch ontwerper? jazeker🙂. eigenlijk ben ik zelfs vooral grafisch ontwerper. heb al bijna 13 jaar mijn eigen bureau, groenergras. daarnaast vind ik het echter, en dat zal velen niet ontgaan, te gek om plantaardig te koken. voor mezelf én voor anderen.

een aantal keren verzorgde ik met veel enthousiasme & plezier een plantaardig, gezonde lunch. zoals die op de foto’s bij dit blogbericht. de vraag van deze klant was om voor 24 mensen die deelnamen aan een symposium 3 hartige gerechtjes te maken, en 3 zoete gerechtjes. het resultaat: als hartige gang een smoothie met plantaardige yoghurt, framboos & rode biet, een bulgar-salade en een boterham met rode bieten-humus. allemaal home-made natuurlijk. en als zoete gang zelfgemaakte choco-cupcakes, appelcake & carrotcake. allemaal plantaardig, dus zonder dierlijke ingrediënten als melk & ei.

heb je interesse, stuur me dan in berichtje. dan kunnen we samen kijken of ik iets voor je kan betekenen!

2014-03-28 11.40.062014-03-28 13.38.15

About vegaline

dierenrechten. dierenleed. vegetarisme. veganisme. dieren helpen. bio-industrie. bont-industrie. dierproeven. amusement met dieren. dierenbelangen. grafisch ontwerper. koken.

2 responses to “lekkere, plantaardige lunch”

  1. Esther Veenendaal says :

    HoI Aline, Wat geweldig dat je Latte in huis hebt genomen.. ze zier er superlief uit. Wat Ting Tong heeft geholpen is om een kartonnen doos neer te zetten in huis.. Blijkt ook echt stressverlagend te werken.(zie link onder). wie weet dat het voor Latte ook werkt en kan zo maar zijn dat je dit allang gedaan hebt.. http://www.duic.nl/nieuws/utrechtse-onderzoekers-ontdekken-waarom-katten-in-dozen-willen-zitten/ En wat ziet die lunch er geweldig uit zeg!! Ben heel benieuwd wat jouw klanten daar van vonden. De gemeente toch? Liefs en groet, En zin om weer eens met David langs te komen? Altijd welkom.. Esther Date: Sun, 8 Feb 2015 22:04:30 +0000 To: esther_veenendaal@hotmail.com

    • vegaline says :

      hoi esther,

      dat artikel over het effect van een doos, jeetje! ik ga straks een doos halen bij albert heijn ofzo. misschien heb ik er boven nog wel eentje🙂. ben heel blij met latte. ik hoop dat ik haar snel eens mag aanhalen, dat zou fijn zijn. ik werk nu al iets meer dan een week vanuit thuis, zodat ik bij haar in de buurt ben. was net even in de keuken bezig, en toen zat ze op een afstandje te kijken.

      de lunch voor burgemeester en wethouders was een succes! hoop dat ik vaker van dat soort opdrachten krijg.

      david is helaas veel op curacao en weinig in NL. ik zie hem pas over meer dan een maand weer, hij is dan weer 2 maanden weggeweest.

      groeten, ook aan auke!

      aline

Geef een reactie

