nog meer budget met bloemkool

IMG_4048budget dag 2 was een uit-eten dagje. ’s morgens at ik soya-yoghurt met fruit en speltvezels, kosten ongeveer 1,50. tussendoor at ik een heerlijk kokosreep van de natuurlijkwinkel van 0,85. tussen de middag weer 2 sneeën brood met mijn lekkere kikkererwtenspread. omdat gisteren restaurant ‘puur plantaardig’ in heerlen opende, ging ik met een vriendin uit eten. heb voor 8,00 een burger met frieten en chocomousse gegeten. niet duur, maar wel een dure dag voor ‘de budget challenge’.

vandaag dag 3! vanmorgen weer ontbeten met soya-yoghurt, fruit en speltvezels. vandaag nam ik deel aan tedx maastricht, lunch included! de lunch werd verzorgd door ‘variatie op de kaart’; een flesje sinaasappelsap, water, een appel en 2 broodjes, een met vega en een met vegan beleg. op het station kocht ik nog een duur peperkoekje van 1,00🙂.

het avondeten was weer een experiment! heb 1/3 bloemkool in kleine roosjes, 1 rode uit in parten en een rode paprika in repen, bestrooid met zout, in zonnebloemolie in de oven gegrild. half uur op 200 graden. hier heb ik een blikje afgespoelde kidneybonen doorheen geschept. herbamarezout en wat olijfolie overheen gedaan, klaar! was erg lekker. kosten van deze maaltijd zijn ongeveer 1,60.

voor de komende dagen kocht ik een bio-brood van 3,25.

About vegaline

dierenrechten. dierenleed. vegetarisme. veganisme. dieren helpen. bio-industrie. bont-industrie. dierproeven. amusement met dieren. dierenbelangen. grafisch ontwerper. koken.

Geef een reactie

