rauwe peer met courgette

rauwe peer&courgettedit recept kwam ik tegen in een kookboek. heb het een beetje aangepast, omdat ik niet alle ingredienten in huis had.

de courgette heb ik met een spiral slicer tot spaghetti gesneden. de peer heb ik met een mandoline in plakken gesneden. verdeel de courgette en peer mooi over een bord. maak een dressing van 1 eetlepel citroensap, 1 eetlepel shoyu, 2 eetlepels olijfolie, heel fijn gesneden zongedroogde tomaatjes,  (herbamare)zout en versgemalen peper.

garneer met verse munt!

(een spiral slicer is erg handig en te bestellen op http://www.superfood.nl, de mandoline heb ik in een kookwinkel gekocht)

 

About vegaline

dierenrechten. dierenleed. vegetarisme. veganisme. dieren helpen. bio-industrie. bont-industrie. dierproeven. amusement met dieren. dierenbelangen. grafisch ontwerper. koken.

2 responses to “rauwe peer met courgette”

  1. Team Huiskamermenu says :

    Leuke blog! Ik las de blog ”Vega vera” van Vera. Zij heeft jouw huiskamerrestaurant bezocht en hier een mooi verhaal van gemaakt. Organiseer je wel vaker diners in jouw huiskamer? Kijk dan eens op http://www.huiskamermenu.nl Op deze site staan verschillende huiskamerrestaurants in Nederland en is het mogelijk om ”open avonden” te organiseren.

Geef een reactie

