genieten van een spicy bean burger

316_100spicybeanburger

kidneybonen, ui, paprika, prei, wortel, sperziebonen, doperwten en meer. het zit allemaal in vivera’s spicy bean burger. de alleseter zal er niet warm voor lopen, deze ingredientenlijst. en toch vind ik deze burger een aanrader voor iedereen: veganist, vegetarier en vleeseter.

in tegenstelling tot de meeste vegetarische burgers in de supermarkt, is deze burger 100% plantaardig. en ik vind hem heerlijk. bij gebakken aardappels en groenten, maar ook op een broodje met wat sla en gebakken uitjes. de stuctuur vind ik heel fijn, anders dan de burgers die ik ken. het is geen stuctuur van ‘nagemaakt vlees’ maar gewoon lekker stukjes groenten en bonen, in een burger vormpje. dat spreekt me wel aan. het gepaneerde buitenkantje maakt de heerlijke binnenkant helemaal af.

heel blij met deze burger in het schap van jumbo supermarkt!

About vegaline

dierenrechten. dierenleed. vegetarisme. veganisme. dieren helpen. bio-industrie. bont-industrie. dierproeven. amusement met dieren. dierenbelangen. grafisch ontwerper. koken.

2 responses to “genieten van een spicy bean burger”

  1. Crista says :

    Ik had die vorige week ook bij mijn moeder, maar dan van het Jumbomerk zelf, ook vegan en helemaal top! Ik ben het met je eens over dat die dingen geen nep-vlees moeten zijn. Toen ik nog vegetarier was was ik ook blij met het AH assortiment, welke nu ook geweldige nieuwe producten hebben, maar niet vegan, beetje jammer..

    • vegaline says :

      ik denk dat dat dezelfde burger is, weet ik niet zeker. toen ik nog vegetarier was, vond ik ook een aantal vega producten van AH erg lekker. heel jammer inderdaad dat er nu bijna overal iets dierlijks in zit. voor mij mogen ze die lekkere vega balletjes wel vegan maken, mmm!

Geef een reactie

