hotdog worstjes!

hotdogs, ik ben er dol op. vooral met de mini-wieners van taifun.

dit worstje warm je op in warm water, heel eenvoudig. de stuctuur en smaak van het worstje doet me denken aan een ‘echt’ worstje. voor zover ik me dat kan herinneren… niet dat dat er verder toe doet, ik vind dit gewoon een goed product! goed van smaak, goed qua stuctuur.

ik eet dit worstje het liefst als hotdog. dus op een broodje, besmeerd met mosterd. worstje erop, zuurkool erbij. beetje ketchup. mmmmm, zin in!

overigens zijn de ‘taifun’ mini-wieners er ook in grotere uitvoering (deze zijn maar ongeveer 10 centimeter) en verkrijgbaar in de natuurwinkel en waarschijnlijk ook via internet.

 

 

About vegaline

dierenrechten. dierenleed. vegetarisme. veganisme. dieren helpen. bio-industrie. bont-industrie. dierproeven. amusement met dieren. dierenbelangen. grafisch ontwerper. koken.

One response to “hotdog worstjes!”

  1. Wies Maes says :

    Als je het zo brengt kan je alles lekker maken !

    Maar ga ze toch eens proberen, ben wel verwend door de worstjes van Linda Mc Cartney,jammer dat ze hier geen winkels hebben van Iceland.
    Hebben een heel groot asortiment op gebied van vegatarisch en veganistisch voedsel.
    Als je dit gezien hebt snap je niet dat mensen nog Dierlijk vlees eten.

    Heb deze weleens in Luik gekocht dacht ik en ben toen ook hier op zoek gegaan en kon ze hier niet vinden.

Geef een reactie

