eetatelier

vorige week was ik samen met mijn ouders en broer een paar dagen op de veluwe. uiteraard keek ik van te voren even op www.vegatopia.com naar leuke en geschikte restaurants in de buurt van ons hotel. in arnhem vond ik het ’t eetatelier. dit biologisch vegetarische restaurant leek me erg leuk, dus ik besloot voor 2 vegetariers en 2 veganisten te reserveren. eetatelier wordt gerund door marianne en joël, en dat doen ze heel erg goed! de sfeer in het restaurant is heel erg goed: gezellige inrichting met mooie meubels (een aantal tafels waren ontworpen door joël. hij bedient in ’t eetatelier en is daarnaast ontwerper van beroep), leuke achtergrondmuziek. op de kaart stonden gerechten die veganistisch waren: pompoensoep en curry met aubergine en zoete aardappel. theo, mijn moeder en ik besloten deze gerechten te nemen, mijn vader koos voor een pasta met zeekraal en gorgonzola. we waren erg verrast toen ons werd verteld dat er speciaal voor ons een veganistische chocomousse was gemaakt. de mousse werd geserveerd met een zelfgemaakte sinaasappelcompote. elk gerecht was heerlijk. een echte aanrader! ik hoop zeker nog eens te gaan eten in eetatelier in arnhem.

‘t eetatelier

nieuwstad 66

6811 bm arnhem

www.eetatelier.nl

06 – 20 79 396 (telefonisch reserveren)

About vegaline

dierenrechten. dierenleed. vegetarisme. veganisme. dieren helpen. bio-industrie. bont-industrie. dierproeven. amusement met dieren. dierenbelangen. grafisch ontwerper. koken.

3 responses to “eetatelier”

  1. Gertie Ploeg says :

    Als je in de buurt bent, het Eetatelier is een echte aanrader!!

  2. Luc says :

    ook een aanrader voor als je nog eens in Arnhem e.o. bent is restaurant Tsjoes in Oosterbeek: http://tjoes.info/

Geef een reactie

