baklust in den haag

onlangs gingen guido en ik bij vrienden op bezoek in den haag. het leek me leuk om van te voren ergens gezellig te lunchen. via www.vegatopia.com vond ik een leuk biologisch vegetarisch plekje, baklust. de site van baklust sprak me meteen heel erg aan qua ontwerp en ik las dat er ook veganistische gerechten op de kaart staan. wij dus naar baklust.

de sfeer in baklust is erg leuk, het personeel is supervriendelijk en de gerechten op de kaart lijken allemaal heerlijk. moelijk kiezen hoor, met meerder veganistische opties…

het werd aubergineragout voor mij, met een sapje en sinaasappel-gembertaart. guido koos lasagne, ook een sapje en cheesecake. de ragout was zo heerlijk, in een bladerdeegje, met seitan en champignon er boven op. en die taart, ge-wel-dig. guido was ook erg te spreken over zijn eten.

bij baklust kun je ook eten afhalen. vanaf 16 uur staat er allerlei heerlijk eten in de vitrine. thuis opwarmen, klaar!

baklust, daar moet je geweest zijn. dan wil je nog eens, en nog eens, en nog eens… jammer dat het zover weg is. heb al gevraagd wanneer baklust naar maastricht komt, maar dat zat er voorlopig nog niet in.

tot die tijd kun je in denhaag terecht voor heerlijke gerechten!

baklust

veenkade 19

den haag

www.baklust.nl

About vegaline

dierenrechten. dierenleed. vegetarisme. veganisme. dieren helpen. bio-industrie. bont-industrie. dierproeven. amusement met dieren. dierenbelangen. grafisch ontwerper. koken.

Geef een reactie

